Klacht: Pakket 3SMKPL473854944 al een week ‘onderweg’ binnen Nederland!!

kimberlyvp op 31 augustus 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht nummer vier in een paar weken tijd. Dit pakket is op 22 augustus naar mij verzonden vanuit Enschede, we zijn nu een week verder en het is nog steeds niet bezorgd! De status blijft ongewijzigd ‘wegens drukte is je zending vertraagd, bezorgtijd nog onbekend’, we spreken hier over een plat pakketje BINNEN Nederland! Waar blijft mijn pakket?! 3SMKPL473854944

Gewenste Oplossing:

Bezorgen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 augustus 2021 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om uw vraag goed te kunnen beantwoorden zal ik u per email gaan berichten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

kimberlyvp

Heeft op 08 september 2021 om 08:55 geantwoord

klacht is niet opgelost, pakket is nooit gearriveerd

Alle klachten die gemeld zijn door kimberlyvp