Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Boudewijns,
Hartelijk dank voor uw bericht op deze klachtenpagina. Ik begrijp dat u uw pakket niet heeft ontvangen en ook geen berichten van de bezorger heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, want ik heb slecht nieuws voor u. Uw pakket is retour gestuurd en dit kan niet tegengehouden worden. Het is dan ook niet mogelijk om uw pakket nog te ontvangen.
De bezorger is op 6 maart bij u geweest. Omdat u niet thuis was, is uw pakket bij een pakketpunt gebracht. Hier heeft het pakket twee weken gelegen en daarna is het pakket retour gestuurd.
Ik begrijp dat u geen bericht van de afzender had gekregen en dit is een kwalijke zaak. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb een klacht voor u ingediend die een leidinggevende met de postbode zal bespreken, zodat dit niet weer gebeurt. U hoort namelijk een afhaalbericht te ontvangen. U krijgt hier geen reactie op, maar weet wel dat we dit intern serieus oppakken.
Wanneer u de volgende keer een zending uit het buitenland verwacht, raad ik u aan om de status van het pakket in de gaten te houden via www.internationalparceltracking.com. Hier vind u de na verwerking de Nederlandse TrackTrace-code, waarmee u uw pakket verder kunt volgen via de app of www.postnl.nl.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL