Klacht: Pakket 3slgat5430117 niet ontvangen

Rolklaver op 30 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou 6 maart en 22 maart zijn bezorgd volgens Track en Trace. Beide keren geen kaartje in de brievenbus ontvangen. Ik heb het idee dat ik een beetje in de maling wordt genomes. TNT bus komt hier in de straat altijd ongeveer tussen 15.30 en 17.30 ben dan altijd thuis neem n.l. vaak pakjes voor de buurt aan.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakje alsnog krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 maart 2018 om 20:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Boudewijns,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze klachtenpagina. Ik begrijp dat u uw pakket niet heeft ontvangen en ook geen berichten van de bezorger heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, want ik heb slecht nieuws voor u. Uw pakket is retour gestuurd en dit kan niet tegengehouden worden. Het is dan ook niet mogelijk om uw pakket nog te ontvangen.

De bezorger is op 6 maart bij u geweest. Omdat u niet thuis was, is uw pakket bij een pakketpunt gebracht. Hier heeft het pakket twee weken gelegen en daarna is het pakket retour gestuurd.

Ik begrijp dat u geen bericht van de afzender had gekregen en dit is een kwalijke zaak. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb een klacht voor u ingediend die een leidinggevende met de postbode zal bespreken, zodat dit niet weer gebeurt. U hoort namelijk een afhaalbericht te ontvangen. U krijgt hier geen reactie op, maar weet wel dat we dit intern serieus oppakken.

Wanneer u de volgende keer een zending uit het buitenland verwacht, raad ik u aan om de status van het pakket in de gaten te houden via www.internationalparceltracking.com. Hier vind u de na verwerking de Nederlandse TrackTrace-code, waarmee u uw pakket verder kunt volgen via de app of www.postnl.nl.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door