Klacht: Pakket 30 juni 2017 niet geleverd

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via DHL Express en dat netwerk is gescheiden van DHL Parcel. Hierdoor kunnen wij uw zending maar beperkt inzien en kan ik u helaas niet verder helpen.
Ik adviseer u om contact op te nemen met DHL Express, dit kan via 088 055 2000. Zij kunnen u vast meer vertellen over de status van deze zending.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Apearlxs123