Klacht: Pakket 2x niet bezorgd

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw bericht haal ik dat u de verwachte pakketten niet heeft ontvangen en dat er geen briefje is achtergelaten door de bezorger. Graag reageer ik hierop. Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik zou graag even met u mee willen kijken in mijn systeem. Kunt u mij hiervoor de trackingcode(s) sturen? Dan kan ik ook gelijk voor u beoordelen of er een klacht ingediend kan worden. Kunt u mij nog verzekeren dat de deurbel wel zijn werk doet? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 11:06 geantwoord

Geachte heermevrouw Oei,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Han Oei