Klacht: pakket

op 24 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag,

ik heb bij meerdere webshops artikelen besteld. Welke worden bezorgd via DHL.
Het is nu al 3x voorgekomen dat de bezorger het pakket pal voor mijn voordeur plaatst. Waardoor iedereen die voorbij loopt dit pakket ziet liggen.
Ondanks dat ik via de website vermeld , dat het in de schuur gelegd kan worden. (deze heb ik dan ook meerdere keren open gelaten.
Echter, als de bezorger één stap terug zet. Kan het pakket achter de schuur gelegd worden. Zodat niemand het pakket kan zien. Ook is het al gebeurd dat het pakket onder de tuintafel in de stromende regen is gedeponeerd.
Ik heb ook een klacht bij de webshop over de bezorging ingediend.
En vermeld dat ik niks meer bij deze webshop al bestellen, als zij doorgaan met deze vervoerder.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een reactie op mijn klacht willen. En dat de klacht serieus genomen wordt. En sowieso dat de chauffeur hierop aangesproken wordt. En dat dit niet meer gebeurt.

Met vr.gr.
A. Lavën

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 juni 2021 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door astrid Laven