Klacht: pakket

op 08 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19-5-2021 is mijn paket bezorgd ik niets gehad ook geen kaartje door de bus waar het bezorgd is dus geen paketje ontvangen

Gewenste Oplossing:

ik hoop dat mijn paketje nog komt zo niet ga ik andre wegen zoeken waarschijdelik via tv programma mr frank visser

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht johan vandenberg

1 maand geleden - Post Luxembourg Tracking : LL812996899LU hj vandenberg ieplaan95 2742zb waddinxveen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 juni 2021 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb er een melding van gemaakt dat u de zending niet heeft ontvangen, zodat er navraag gedaan kan worden bij de bezorger. U kan na twee werkdagen navraag bij ons doen via onze klantenservice op onze website of social media.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door johan vandenberg