Klacht: pakket 2 eindelijk bezorgd, nu pakket 1 nog

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hehe eindelijk na bijna een week zoek gisteren een pakket binnen met track trace code 3SCPR0001401745 , geen verklaring van DHL waarom en nu nog steeds wachten op het eerste pakket met track trace code 3SCPR0001379819.

3 dagen zitten wachten op een pakket, goed gedaan DHL, knap voor elkaar. Natuurlijk kan ik ook bedenken dat het druk is maar eerst melden dat het 13-12-2018 geleverd wordt, pakket op bezorgd wordt gezet zonder dat het daadwerkelijk geleverd is. Vervolgens Ici Paris XL en mij beloven dat het echt op 14-12-2018 bezorgd gaat worden door een foute scan van de bezorger en wat niet gebeurde eindelijk op 20-12-2018 bezorgd. Wat een service DHL, echt trots op jullie! Een week later bezorgen en let op, krijg je in de oplossing: Onze excuses voor de vertraging maar wij kunnen zien dat uw pakket inmiddels bezorgd is,

Ja dat klopt dan weer wel maar een week later! En 3 dagen binnen zitten, super!!! Wat een oplossing

Nu nog “even” pakket 3SCPR0001379819 bezorgen en dan is DHL van me af want ik ga niet meer bij Ici Paris XL bestellen zolang ze met DHL blijven werken. Ik ga de webshops vanaf nu selecteren op bezorging met post.nl en vermijd de webshops die met DHL werken.

Trouwens een dikke pluim voor Ici Paris XL dat ze mij geloofden en niet DHL, Ici Paris XL heeft tenminste een klantenservice die klanttevredenheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben, dit in tegenstelling tot de NIET klantenservice van DHL

Gewenste Oplossing:

3SCPR0001379819 bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Daniella,

Natuurlijk is het bijzonder vervelend dat je zo lang al op je pakketten hebt moeten wachten en er maar geen oplossing vanuit DHL lijkt te komen. Helaas kunnen we je in een situatie, waar onze gegevens aangeven dat het pakket bezorgd is en je na een aantal dagen nog steeds niks hebt ontvangen, je alleen maar adviseren contact op te nemen met de afzender.
Zij zijn onze opdrachtgever en maken gebruik van onze verzendservice. Om die reden is de afzender ook de partij die voor dit soort situaties onderzoeken opstart bij DHL en aan de hand daarvan kunnen we dan uitzoeken wat er mis is gegaan. Gelukkig is één van de twee pakkettens inmiddels bezorgd. Dit pakket is na een week geen updates te hebben gehad opgedoken op ons sorteercentrum en nogmaals jouw kant op gestuurd. Voor het andere pakket zie ik dat al sinds 29-11 geen updates meer in onze gegevens. Of dit pakket nog boven water komt is dan ook maar de vraag. Het beste kan je hiervoor overleggen met ICI Paris of ze je geld terug kunnen storten of een vervangende zending voor je kunnen regelen.

Mijn oprechte excuses voor deze enorm frustrerende ervaring met ons.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 21 december 2017 om 16:47 geantwoord

Tom,
Bedankt voor je bericht. Vreemd toch dat een pakket na een week \"opeens\" weer opduikt?
En je geboden oplossing is natuurlijk geen oplossing, je plaatst het probleem bij Ici Paris XL en bij mij terwijl de fout/niet bezorging bij DHL ligt. Totale onzin vind ik dat, los het echte probleem op en niet terugkaatsen. DHL bezorger heeft het pakket zoek gemaakt, dan moet hij het ook oplossen.
Op deze manier komt het heel vreemd bij mij over, klant (lees Ici Paris en indirect ik) moet er maar vanuit gaan dat het ooit bezorgd wordt. Hoort andersom te zijn, DHL heeft een bezorgplicht, wordt DHL voor betaald en als het niet bezorgd is daadwerkelijk oplossen, dan ben je een 9+ organisatie, nu is DHL een -1 bedrijf.

En het is dat ik aan de hand van video beelden kan bewijzen dat het 2e pakket niet gebracht was, anders had ik hier ook naar kunnen fluiten :-)

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella19