Klacht: Pakket 2 dagen te laat

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik vind het belachelijk dat er een pakket niet aan komt ..
Eerste tijd was tussen 14.00 en 18:00 toen belde ik op naar klanten service en ze zeiden dat het was vertraagd en dat ze rond 21:00 nog de tijd hadden om te leveren wat aan gegeven werd op de site dat diegene al rond half 9 terug was en het niet lukte om het pakket af te leveren.

Het zou de volgende dag op zaterdag geleverd worden tussen 11.00 en 15:00 . Ik kijk op de site om 11:00 rijd er nog niemand en om.11.30 ook niet ik weer bellen .. Dus de vrouw die ik sprak keek mee. En ze zag het ook dus ze ging kijken hoe of wat en kwam ermee dat ze verder ook niks kon doen.. Maar wat ik dan niet begrijp wwaarom is er klanten service ze moeten toch meer kunnen dan alleen zien wat wij ook zien ? Nu zitten we 2 dagen thuis voor een pakket wat niet arriveert net alsof we geen andere dingen te doen hebben vind dit rond uit belachelijk !!

Mvg Denise kok

Dat het zo snel mogelijk geleverd wordt en dat ze een andere / betere oplossing vinden met alleen dat ze verder niks kunnen doen of zien

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:44 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te vernemen dat uw pakket zo lang duurt alvorens deze geleverd kon worden. Ik ga hier intern opnemen of te kunnen achterhalen waarom de levering vrijdag en zaterdag niet is gelukt en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Gelukkig zie ik dat u gisteren uw pakket heeft ontvangen.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Niessie