Klacht: Pakket

op 17 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo
Vrijdag de 13 maart is post,nl bij mij aan de deur geweest met een pakket en ik was niet thuis dus hebben ze een kaartje in de brievenbus gedaan dat ik de pakket moest gaan halen bij de verzend specialist post.nl hasselstraat 193 in Tilburg en dat is andere kant van Tilburg en als ik daar naar moet moet ik met 2 bussen pakken en je bent halve dag kwijt en dat is niet te doen en waar ik woon bij de Westermarkt hebben ze ook afhal post.nl waar je pakket kunt ophalen en het adres is jumbo Westermarkt 38 5042md in Tilburg

En ik zou tevreden zijn als ik bij de Westermarkt jumbo 38
5042md in Tilburg mij pakket zou ophalen en dat is post nl afhal punt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 maart 2020 om 13:26 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw pakket op een locatie is afgeleverd die verder van uw adres is, dan een andere locatie. Dit wil ik graag toelichten. Uw afhaallocatie is gekoppeld aan uw postcode en dit kan soms betekenen dat dit niet de dichtstbijzijnde locatie is. Een afhaallocatie heeft een bepaalde capaciteit om pakketten te bewaren voor adressen en daarom moet er een verdeling worden gemaakt. Vaak heeft dit ook te maken met de route van de chauffeur. Het is niet mogelijk om dit aan te passen. Uw postcode is gekoppeld aan het PosntNL punt aan de Hasselstraat.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hennie41