Klacht: Pakket

op 08 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling gedaan bij een webshop, die bezorgd zou worden door DHL in de dichtstbijzijnde Primera winkel. Ik zou dinsdag 2 juli na 16:00 mijn pakketje op kunnen halen. Toen ik er woensdag kwam, was mijn pakketje er nog niet. De verkoper wees mij op de tracking link van DHL en hier stond dat het pakket in de bus was gebleven van de bezorger en mee terug was genomen naar het sorteercentrum. Nu staat de status van mijn bestelling al sinds 2 juli op ‘klaar voor versturen naar het sorteercentrum’. Op de website van DHL staat dat ik contact op zou moeten nemen met de webshop, maar hier gaat niks fout bij de webshop, maar bij de bezorging zelf. Ik hoopte toch inmiddels mijn pakketje binnen te hebben, ik heb het niet voor niets op tijd besteld, maar heb het nu aankomende dinsdag toch echt nodig.

Ik ben tevreden als mijn pakketje z.s.m. teruggaat in het bezorgproces en dit keer ook echt bezorgd wordt. Daarnaast zou het fijn zijn als dit 'in de bus blijven en mee terug nemen' niet in ongeveer 80% van mijn bestellingen wordt gedaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht!Ik zou graag even mee willen kijken, maar het is voor mij niet duidelijk om welke zending het gaat. Graag ontvang ik nog het tracktrace-nummer.Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht IrisJanne

1 jaar geleden - Goedemiddag,Het zendingsnummer is 3SRPS010796128 met postcode 7521 EE. De link die ik in de afhaalmail heb gekregen is https:www.dhlparcel.nlnlconsumentvolg-je-pakket?tc3SRPS010796128pc7521 EE. Hopelijk geeft dit voldoende informatie!

DHL

Heeft op 08 juli 2019 om 09:24 geantwoord

Goedemorgen,

Ik heb de zending nagekeken en zie dat deze geweigerd is bij de Primera. Uw verzender heeft het pakket gestuurd naar het huisadres van de Primera in Enschede. Voor zendingen via DHL dient u uw eigen huisadres op te geven of te kiezen voor een ServicePoint van DHL.

De beschikbare punten vindt u via bijgaande link: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentdhl-servicepoints

Deze zending is retour gestuurd naar uw verzender. Ik adviseer u hiermee contact op te nemen en een nieuwe verzendpoging af te spreken.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door IrisJanne