Klacht: Pakket

op 04 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Ik heb een klacht over DHL.

Ik ben ruim 2 weken geleden wat spullen vergeten in een hotel in Duitsland. Deze mensen hebben mijn spullen naar mijn adres gestuurd daar het voor mij niet meer mogelijk was ze op te halen. Nu ligt mijn pakket al twee weken in het warehous van DHL. Ik heb DHL dus gecontacteerd hierover. ik heb meer dan een half uur aan de telefoon gehangen, ben van de 1 naar de ander doorgestuurd en wederom eindig ik met niks. Uiteindelijk word ik doorverbonden naar de service afdeling voor internationale, ik herhaal, INTERNATIONALE pakketten. Eenmaal doorgestuurd krijg ik een Duitser aan de lijn die 0.0 Engels spreekt, NIKS!! En dat werkt tussen de INTERNATIONALE PAKKETTEN?!?! Ik spreek geen woord Duits, maar uitstekend Engels, maar uiteraard mocht dit niet baten. Voor nationale pakketten was er uiteraard wel iemand die Engels kon spreken……………….. Al met al, ben ik uitgecoverd door de Duitse medewerker die geen woord Engels kon verstaan, omdat ik Engels bleef praten maar nognaals, ik kan geen Duits. De vrouw die mij steeds door had verbonden kon mij niet helpen (die kon wel Engels) en de afdeling nationale pakketten kon mij ook niet helpen. Ik denk dat u kunt begrijpen dat mijn geduld meer dan op is. Ik heb online een mail gestuurd naar het warehouse waarin belooft werd binnen 1 werkdag te reageren, maar dit was dus momenteel al 3 dagen geleden. Ik heb ook DHL Nederland gecontacteerd en ook weer wederom, geen gehoord. Er is letterlijk niemand die mij wilt of kan helpen en mijn geduld is meer dan op. Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen. Groet, Lily
Ik wacht al meer dan TWEE WEKEN op mijn pakket. Ik

Ik ben tevreden als iemand mij nu EINDELIJK een keer kan helpen en ik weet wat er met mn pakket is gebeurd en wanneer ik deze binnen krijg!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht! Hieruit begrijp ik dat u al een tijdje wacht op een pakket vanuit Duitsland. Ik zou graag even met u meekijken. Zou u daarvoor het tracktrace-nummer willen sturen?Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 04 juli 2019 om 11:47 geantwoord

Goedendag,

We hebben enige tijd geleden u om een reactie gevraagd omtrent bovenstaande klacht, hier hebben we tot op heden helaas geen respons van mogen ontvangen. Hierdoor gaan wij ervan uit dat uw klacht hiermee afgedaan is, mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u een nieuwe klacht op te starten. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Lily.