Klacht: pakket

op 12 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste mevrouw Fabrie, Bezorgers mogen nooit een pakket onbeheerd achterlaten bij de deur. Ik zou deze bezorger daar dan ook graag op aan laten spreken. Helaas kom ik op uw adres geen recente zending tegen. Heeft u voor mij wellicht het zendingsnummer van het pakket? In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht wet

3 maanden geleden - was bij mijn over buurvrouw misse 6 heb ik binnen gehaald omdat ik wist dat ze niet thuis zou komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 september 2018 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Fabrie,

Gelukkig dat u het pakket in beheer heeft kunnen nemen. Ik zie om welke zending het gaat en ga zorgen dat de betreffende bezorger hier op aangesproken wordt. Mocht er schade aan het pakket zijn ontstaan, dan kan uw buurvrouw dat aan de verzender doorgeven, die zal de schade dan met ons afwikkelen.

Mijn excuses voor deze wijze van afleveren.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wet