Klacht: pakket?

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo, 258, ik heb een pakje naar Leiden gestuurd. De geschiedenis vertelt me ​​dat 298, 10:58 het verzenden van de route voor distributie dan 16:32 verzending gedistribueerd, maar ook terug naar de afzender Nu heb ik het pakket niet ontvangen in ruil en het is onmogelijk dat hij terugkeerde naar België zonder door het internationale sorteercentrum te gaan zoals in het begin! Waar is mijn pakket?CE376325022BE

wanneer het pakket wordt gedistribueerd aan de heer Verlint van Leiden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw van den Kieboom, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zending retour is gestuurd. Graag reageer ik op uw bericht: Ik kan deze zending helaas niet vinden in ons systeem waardoor ik u helaas niet kan voorzien van statusinformatie. Zou u de barcode willen nakijken, en opnieuw kunnen toesturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:54 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Van den Kieboom,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door vandenkieboom