Klacht: Pakket

op 20 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In sept 2017 schoenen ad € 89;90 besteld bij een bedrijf in België. Pasten niet goed. Geretourneerd. Helaas vergeten gebruik te maken van het retourformulier.
Pakket naar een PostNL gebracht. Kreeg een bevestiging met track en trace.
Echter geen geld terug van het betreffende bedrijf. Contact opgenomen. Zij hadden het pakket niet ontvangen. Bij PostNL nagevraagd. Volgens hen mijn eigen schuld. Als ik wil weten waarom het pakket dan wel in een sorteercentrum is in Zwolle krijg ik een onduidelijk antwoord. Tot op de dag van vandaag geeft
de track en trace nog steeds aan dat het pakket in een sorteercentrum is in Zwolle. Ra, ra.

Als eindelijk wordt uitgezocht waar het pakket daadwerkelijk is zodat ik uiteindelijk mijn geld kan terugontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 augustus 2018 om 16:19 geantwoord

Geachte heermevrouw Buijten,

Uit uw bericht begrijp ik dat de zending die u een jaar geleden hebt verzonden, nog niet is aangekomen in België. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat er een onderzoek voor u is opgestart en dat mijn collega hierin ook aangeeft dat PostNL niet aansprakelijk kan worden als het pakket vermist blijkt. U hebt zelf gekozen om uw zending zonder aanvullende verzekering te versturen. Ik moet mij dan ook aansluiten bij mijn collega.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 01 september 2018 om 19:08 geantwoord

Het is geen oplossing. Zie ook mijn feedback over mijn vraag waarom de Track en Trace code, nu na ruim 8 maanden, nog steeds aangeeft dat het pakket in een sorteercentrum in Zwolle is.

Alle klachten die gemeld zijn door Caecila