Klacht: pakket

op 21 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nog niet ontvangen pakket RQ534269254MY het andere pakket van de zelfde aankoop heb ik al ontvangen en invoer en btw betaald over het hele bedrag van de twee zendingen,

Gewenste Oplossing:

als het ontvangen is op het aangegeven adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 juni 2018 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Sieraad,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te venemen dat dit pakket nog niet is aangekomen. Graag wil ik dit toelichten.

Zodra een pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt dan kan ik het pakket traceren en is de Nederlandse 3S-code zichtbaar. Ik heb dit voor uw pakket bekeken, maar ik kan uw pakket nog niet traceren.

Ik adviseer u om het nog even af te wachten. U kunt dit ook zelf in de gaten houden via https:www.internationalparceltracking.com U kunt de buitenlandse code invullen in plaats van de 3S-code en als het pakket in Nederland is ziet u tevens de Nederlandse code en statusinformatie. Mocht het pakket niet spoedig te traceren zijn of aankomen, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De heeft de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdientst een onderzoek in te laten stellen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door janwm