Klacht: Pakker kwijt

op 27 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de tracker is mijn pakket op 25-7 om 14:09 bezorgt. Echter zie ik deze nergens. Ik was gewoon thuis op dat moment, dus ik had hem niet mis kunnen lopen.

Trackingcode: 3SCCN351953

Nu heb ik dus mijn pakket niet. Ik weet ook niet waar hij is. En er lag ook geen briefje in de bus over waar hij bezorgt kon zijn.

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn pakketje heb, en de bezorger word aangesproken over zijn lakse manier van werken.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 juli 2017 om 14:56 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. Indien u de zending niet heeft ontvangen, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat ons onderzoeksteam uit kan zoeken waar het pakket is afgeleverd. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 27 juli 2017 om 14:58 geantwoord

Ik word nu gewoon van de een naar de ander gestuurd. DHL heeft mijn pakketje kwijtgemaakt. Waarom moet de verzender dit dan oplossen? Dat is toch super onlogisch?

Alle klachten die gemeld zijn door Nickyvanrijn