Klacht: Pakken blijft in sorteercentrum

op 25 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket blijft al 14 dagen in sorteercentrum. Inklaring ingevuld en bedrag is bekend op track en trace dat betaald moet worden. Maar track en trace meld elke keer maar weer dat de zending word verwacht maar in het sorteercentrum zit… 3 weken voorbij.

Track & trace nummer LX384642129CN

Gewenste Oplossing:

Bezorging van mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Raiss,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet bij u is bezorgd. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u reeds meerdere malen contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Het spijt me dat de meldingen die zijn gemaakt nog geen resultaat hebben opgeleverd. Ik zie dat de betreffende afdeling aangeeft dat er aan een oplossing wordt gewerkt en moet u toch adviseren nog even af te wachten. Mocht er aan het einde van deze week nog geen verandering zichtbaar zijn in de status adviseer ik u rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice via https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Khalidske