Klacht: Pakjes waren kapot bij bezorging

op 01 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen ik heb een probleem met PostNL want ik heb een dag geleden een gsm van 500 euro besteld en de postbode kwam aan de deur en zei ik heb je gsm maar wat zeg je als je wat krijgt van een mooie postmevrouw? En toen zei ik danku en ze had mijn gsm gebroken

Als de post mevrouw die dit zei ontslagen wordt en ik alsnog mijn gsm krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat uw zending beschadigd is aangekomen. Uiteraard excuses voor dit vervelende ongemak. Heeft u hierover al contact gehad met de afzender van het pakket? Zo niet, ontvang ik graag uw echte volledige naam- en adresgegevens, mailadres en telefoonnummer, de 3S code van het pakket en eventueel foto’s. Dan ga ik voor u nakijken wat ik kan betekenen. Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:36 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door MARCdeCEPEL