Klacht: Pakjes niet bezorgd op afgesproken tijd

op 11 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is meerdere keren gebeurd dat ik iets heb besteld bij bijvoorbeeld Bol.com maar dat het niet op de afgesproken dag bezorgd wordt. Ik heb zelfs een keer extra betaald om iets op zondag te laten bezorgen en dat gebeurde gewoon niet. Maandag was er niemand en werd het niet bij de buren bezorgd. Pas op dinsdag na 16 uur kon het bij een ophaallocatie opgehaald worden. Meerdere keren een klacht ingediend maar Postnl neemt geen verantwoording.

schadevergoeding voor het lange wachten. Soms is het pakje zelfs gewoon verdwenen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juni 2018 om 16:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Wat jammer om te horen dat u zo ontevreden bent over de bezorging van uw pakketten. Graag informeer ik u hierover.

Het streven is uiteraard om een zending binnen 24-uur te leveren. Dit is echter geen garantie. Door omstandigheden kan het voorkomen dat de bezorging vertraagd raakt.

U vraagt tevens om een schadevergoeding voor het lange wachten op uw pakketten. Hier kan ik echter niet in voorzien aangezien dit om gevolgschade gaat en dat is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Heeft op 12 juni 2018 om 19:57 geantwoord

Wederom komt postnl met smoesjes. Sinds ik de klacht heb geplaatst, een week geleden, is het alweer 2 keer mis gegaan. Een levering niet op de beloofde dag, en een levering niet in het beloofde tijdstip. En dit is al zo enorm vaak misgegaan.

Donald Duck weekblad niet bezorgd
Power Unlimited maandblad niet bezorgd.
Pakjes niet op de afgesproken dag bezorgd
Pakjes waarvoor extra betaald is om ze op zondag te laten bezorgen die niet
bezorgd worden.
Pakjes uit het buitenland die eenmaal in Nederland plots verdwijnen
en ga zo maar door......

Dus NEE ik ben niet tevreden met het antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door david1975