Klacht: pakjes niet bezorgd, maar zeggen dat ze wel geweest zijn, wat niet waar is

op 08 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren, vrijdag 23 juni 2017, zou er een pakketje ( een plant!) geleverd worden tussen 19.30 en 21.30.

Vanaf 20.00 heb ik steeds de track en trace op de site van post.nl in de gaten gehouden, tot opeens om 91.15 zie dat er staat; eerste bezorgmoment mislukt, met de tijd erbij 20.51. Mislukt? Ik ben de hele avond al thuis en er is ook geen kaartje in de bus gegooid als bewijs. Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurd met post.nl. Er wordt dus gewoon gelogen!! Wanneer het een gebruiksartikel is , is dat nog te overzien, maar nu is het een plant. Nu staat er op de site dat ze vanavond weer komen, de plant is inmiddels 3 dagen onderweg en ik ben bang dat die dit niet overleefd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een gezonde levende plant heb. Dus mocht dat niet zo zijn post.nl dit gaat vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Huisman, Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor uw late reactie. Uit uw bericht maak ik op dat u vrijdag 23 juni jl een pakket verwachtte en dat de bezorger aan gaf dat hij geweest zou zijn. U was echter gewoon thuis, maar heeft niks vernomen. Ik kan me indenken dat u hier goed van heeft gebaald en wil hiervoor dan ook allereerst mijn excuses aanbieden. Mocht u nog niet op een andere manier contact met ons opgenomen hebben, kunt u dan de 3S-code van uw pakket sturen? En heeft u op de betreffende vrijdag ook geen briefje van de bezorger ontvangen en deed uw bel het naar behoren? Ik hoor graag van u, zodat ik eventueel verdere stappen kan ondernemen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Baroklady

4 maanden geleden - De code: 3STUUA6371818 Nee, ik heb geen briefje van de bezorger ontvangen, dat heb ik u overigens al geschreven, hij is gewoon niet geweest. Hij jokt dat hij is geweest. En mijn bel doet het prima! U heeft met een volwassen iemand te maken dus kunnen deze kinderachtige vragen achterwege blijven a.u.b.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Huisman,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie dat u dit inderdaad al had aangegeven.

Ik heb hier een klacht over opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerker en passende maatregelen nemen om dit voortaan correct te laten verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Baroklady