Klacht: Pakjes en ook de brieven

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ze doen heel vaak de brieven verkeerd in de brievenbus gooien want het is Anemoonstraat 7B in Sittard 6135 ze letten niet op 7of 7a en ik heb 7B nu is vrijdag een pakje gebracht niet aangekomen ook geen briefje in de brievenbus ze hebben gemaald dat ze het vrijdag is afgegeven is niet waar en ook geen briefje in de brievenbus de buren hebben ook niks aan gekregen willen jullie eens op letten ook op de brieven komen heel vaak niet aan verkeer gepost en dan bel ik dan hebben ze wel verstuurd bij voorbaat dank Heiligers Smits Anemoonstraat 7B 6134 TH in Sittard limburg

Gewenste Oplossing:

Anemoonstraat 7b 6134th Sittard limburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat de post regelmatig verkeerd wordt bezorgd en ook pakketjes komen niet aan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Op welke datum is de post voor het laatst verkeerd bezorgd? - Van welk adres heeft u op die datum de post ontvangen? - Is de verkeerd bezorgde post voorzien van een PostNL Port Betaald stempel of een streepjescode rechtsonder? - Wat is de Track en Trace-code van het pakket? - Welke brieven mist u op dit moment, op welke datum zijn deze verstuurd en wie is de afzender? - Heeft de afzender van de vermiste poststukken bevestigd dat de post via PostNL is verstuurd?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Koffiemolen 1

4 maanden geleden - 30 April is het pakje niet gekomen heeft ook geen briefje achter gelaten ik hèb naar revea gebeld en die zijden tegen mij dat het was af geleverd 30 april om half 12ik heb het op nieuw besteld en dat heb ik wel gekregen en de brieven komen ook vaak verkeerd dat heb ik al vaak gemeld eidereenden heeft hier in de straat er last van het gaat om de 7B en 7a en ook no 1en 1a ik ben zelf 7B ik hoop dat jullie er eens wat aan doen ik heb ook al vaak met die jongens aangehouden gr mevr heiligers smits Anemoonstraat 7B

Reactie van de melder van de klacht Koffiemolen 1

4 maanden geleden - Mijn telefoon no is 06 29342987 Anemoonstraat 7B 6134th in Sittard

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw reactie. Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat ik nog steeds niet voldoende informatie van u heb om uw klacht volledig in behandeling te kunnen nemen. Leest u de vragen die u op vrijdag 8 mei zijn gesteld alstublieft goed door. U kunt de vragen één voor één beantwoorden. Wij hebben de betreffende informatie van u nodig om uw klacht zo goed mogelijk te kunnen omschrijven en zo de interne processen en dienstverlening te kunnen verbeteren.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Koffiemolen 1

4 maanden geleden - De brieven van het ziekenhuis zijn 2keer niet aangekomen zij hebben me 2keer een brieven gestuurd mijn ADR is Anemoonstraat 7B6 6134TH in Sittard ik hèb alvaker een klacht ingediend maar het blijf nog het zelfde het ziekenhuis heeft voorgewerkt 2 brieven gestuurd niet aangekomen ik hoop dat je jullie er eens wat aan doen met dank mevrouw heiligers smits Anemoonstraat 7b mijn telefoonnummer is 0629342987

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 mei 2020 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en informatie. Graag informeer ik u.

Allereerst wil ik u er op attent maken dat alle reacties op Klacht.nl openbaar geplaatst worden. Voor het versturen van privacygevoelige informatie is deze website niet geschikt. Uw persoonlijke gegevens staan nu openbaar op de website. Ik raad u aan uw reacties aan te passen of te verwijderen.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke afdeling op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de medewerkers in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 16:42 geantwoord

Ik ben nog niet tevreden

Alle klachten die gemeld zijn door Koffiemolen 1