Klacht: Pakjes buiten neergezet

op 03 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kwamen bij mij drie pakjes aan, totale waarde ongeveer 300 euro. Deze waren in het weekend besteld en gisteren bleek dat deze vandaag zouden komen. Helaas konden wij niet aanwezig zijn om de deur te openen toen de pakjes kwamen. Vervolgens zijn de pakjes niet mee terug genomen door de postbode of bij de buren afgegeven, maar gewoon voor de deur neergezet. Ik vind het niet kunnen om iemand zijn pakjes gewoon voor iemand zijn deur te droppen terwijl iedereen dit mee kan nemen.

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Diepens, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat de bezorger deze waardevolle pakketten onbeheerd voor de deur heeft achter gelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Hier wil ik graag een klacht over opmaken om dit met de betreffende pakketchauffeur te laten bespreken. Zou u mij hiervoor de barcodes van deze pakketten nog kunnen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Diepens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Tom1989

3 maanden geleden - Goedendag, het ging om zending 3SYFCF005478656. Is dit de code die u vraagt?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 mei 2017 om 18:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Diepens,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Dat is inderdaad de code die ik bedoelde.

Ik heb hiervan een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende van deze medewerker en die zal passende maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals zal gebeuren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Tom1989