Klacht: Pakje zoek, Klacht wordt weggemoffeld

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een brievenbuspakje dat door ons bedrijf begint augustus met track and trace werd aangeboden, is zoek geraakt en nooit bij de klant gekomen. Op vragen wordt niet gereageerd of met de mededeling dat track tracé niks voorstelt of dat het wordt uitgezocht. Vervolgens wordt het stil. Er komt nooit rapport terug.
Bij navraag blijkt de klacht direct ‘gesloten’ te zijn. Klachten over deze manier van werken worden niet beantwoord maar ook direct ‘gesloten’ verklaard.

enigerlei vorm van excuses plus inmiddels schade vergoeding

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 september 2018 om 21:04 geantwoord

Geachte heer De Vries,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er een pakketje is kwijtgeraakt en u niet tevreden bent met de afhandeling hiervan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb naar de cases gekeken (ik kan enkel op de eerste wat vinden) en ik zie dat deze is afgerond. De afzender krijgt hier een bericht van, heeft u daarmee al contact opgenomen? U heeft betaald aan de afzender, waardoor u verder bij de afzender terecht kan voor wat betreft een passende oplossing. De afzender heeft aan ons betaald en is hierin de opdrachtgever, de afzender kan hierdoor bij ons terecht omtrent het pakketje. Ik snap dat de situatie heel naar is, sorry. Enige schadevergoeding is in deze situatie echter niet mogelijk.

PostNL Klantenservice

Heeft op 07 september 2018 om 22:18 geantwoord

Geachte POstNL
dank voor uw snelle reactie. Helaas zie ik dat er een misverstand is ontstaan. Ik spreek NAMENS de afzender. Die heeft nimmer bericht gekregen van Postnl dat een case was afgesloten. Is er een mogelijkheid tot direct contact - buiten deze site om?
(Nummer tweede case is 05268639)

Alle klachten die gemeld zijn door PdVr