Klacht: Pakje zoek

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag kaartje in de brievenbus gekregen, we waren er niet en pakje is afgeleverd. Niemand weet waar want de koerier heeft dat voor het gemak niet vermeld. Alleen dat we er niet waren. Heeeeel handig en niemand bij DHL kan ons helpen. Wat een soepzooi daar.

Gewenste Oplossing:

Koerier zoeken en vragen of hij wakker was met elders afgeven en halve informatie verstrekt heeft op het kaartje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket ondanks de 'bezorgd' melding niet door u ontvangen is. In dat geval wil ik u dan ook adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Die kan dit dan verder met DHL oppakken en de gegevens verstrekken die nodig zijn voor het starten van een onderzoek.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica1106