Klacht: Pakje wordt telkens niet bezorgd

op 15 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de eerste bestelpoging van DHL waren we niet thuis. Via de site een nieuwe datum en tijdblok ingevoerd. Maar er is niemand gekomen.
Na telefonisch contact; “Ja vervelend dan komen we morgen tussen 11 en 15”. Uiteindelijk niemand gekomen !! Ook niet na deze tijd.
Nu is DHL onbereikbaar. Na 35 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken.
En via de site is mijn pakje niet te vinden.
Ik begrijp dat er een keer iets mis kan gaan maar ik verwacht dat er dan prioriteit wordt gegeven om dat op te lossen.
Nu kan ik bij de klantenservice melden dat er iets is misgegaan maar er wordt niets ondernomen om het op te lossen!!!!

Gewenste Oplossing:

1) Contact met DHL
2) Als het pakje is bezorgd
3) Als ik een geste ontvang als tegemoetkoming voor 3 dagen een tijdblok van 4 uur wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 juli 2016 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schreuder,

Dank u wel voor het melden van uw klacht. U beschrijft hier een zeer vervelende ervaring en wanneer ik het zendingsverloop nakijk, zie ik dat er zeer vaak een melding is gemaakt dat door een overmachtsituatie de zending niet geleverd kon worden. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft gehad met drie dagen voor niks te hebben moeten wachten.
Hoewel we de bezorgers hun best doen om elke dag alle zendingen af te leveren, is ons bezorgsysteem niet zo gebouwd om een vertraagde zending de eerstvolgende afleverpoging met prioriteit te behandelen.Tot mijn spijt zie ik dan ook dat de zending pas op maandag 4 juli is bezorgd.
Mijn collega Kas die u op 2 juli heeft gesproken, heeft hier een klacht over ingediend bij de depothouder om de bezorger hierop aan te spreken. Het doel hiervan is uiteraard om dergelijke vertragingen in de toekomst te voorkomen. Er wordt geen terugkoppeling gegeven aan degene die de klacht indient over een dergelijk persoonlijk gesprek, maar wordt wel in het personeelsdossier van de desbetreffende bezorger geplaatst.
Mijn excuses nogmaals voor de trage levering van uw pakket.

Met vriendelijke groet,
Raffaele
DHL Parcel webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Schreuder