Klacht: Pakje wordt niet bezorgd

op 22 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de app van PostNL staat al 4 dagen: pakje aangemeld maar niet door ons ontvangen. Ik heb het bedrijf gebeld waar ik het pakje besteld heb en zij zeggen met 100 procent zekerheid het pakje wel te hebben afgeleverd en ik geloof dat omdat ik vaker problemen heb gehad met PostNL. Het is een zooitje bij dat bedrijf en ik adviseer ieder bedrijf geen zaken meer te doen met postnl.

PostNL zorg eens wat beter voor je personeel dan presteren ze ook beter!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Kruger, Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwacht, maar dat dit pakket al een aantal dagen de status: ''Aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.'' Zou u de 3S-code van de desbetreffende zending willen doorgeven? Dan kijk ik even met u mee. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Kruger, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:40 geantwoord

Geachte mevrouw Kruger,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Henrikruger