Klacht: Pakje word niet bij mij afgeleverd maar bij de buren zonder briefje

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij Lidl een naaimachineset met voetjes besteld. Woensdag zouden ze binnen zijn. Niets gezien. Lidl gebeld die zei dat er vertraging was opgetreden. Dat kan. Vervolgens via Track en Trace (met nummer) stond er dat er vrijdagavond tussen 18:00 en 21:00 geleverd zou worden door DHL. Later kwam er te staan : afgeleverd om 18:19. Echter ik heb niks gezien, gehoord. Ik zat in de buurt van de voordeur. Het is kamer, dan gang en voordeurd met aardig luide bel. Er is niet aangebeld. DHL gebeld. zei dat ik lidl moest vragen om een procedure te starten voor niet leveren of zoiets. Ik heb nog wat bij facebook staan. Niks gezien, geen briefje gezien niks. Terwijl er staat afgeleverd met adres van mij er bij. Zaterdag lag het pakje ineens in de bus. ???? Raar. Zondagochtend buurvrouw gesproken van 55 (ik woon op 61) deze buurvrouw had het pakje in de bus gegooid bij ons. Rara hoe kan dat?? Je zal ruzie met je buren hebben. Ik had 25 euro voor de bestelling betaald. Je zegt niet veel geld maar voor mij vind ik het toch een aardig bedrag. Hoe kan een bezorger op 55 leveren en geen briefje in de bus gooien, ik heb het daar en daar afgeleverd. Volgens mij is hij niet aan de deur geweest. Ik lees bij DHL op facebook dat velen met mijn dezelfde klachten hebben, er word niks geleverd, er word retour gezonden (ook geen bel gehoord) en ga zo maar door. Een hele lijst met klachten van mensen. Ga maar kijken op hun facebooksite. Ik vind het dit heel erg!!! Stel je betaald een groot bedrag. Ik heb dit nog nooit met Bol.com een ander vervoersbedrijf gehad. Dit mag toch niet???

Dat DHL een onderzoek gaat starten en openlijk dit laat weten al de mensen die klachten hebben van dezelfde aard of anders.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 14:18 geantwoord

Heeft op 13 oktober 2016 om 17:04 geantwoord

Ik was gewoon thuis en hij heeft NIET aangebeld!!!! Ik was gewoon thuis aan het wachten op de bezorging. Waarom dan naar de buren? Ik lees dat meer mensen dit hebben meegemaakt. Ik zat in de kamer en kan zo de voordeur zien. Waarom hebben meer mensen dit???

Alle klachten die gemeld zijn door Kathryn