Klacht: Pakje weg………

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vier weken geleden is er een item naar mij verzonden, wel in ontvangst genomen, heb trace code ontvangen.
Natuurlijk blijft item op sorteren staan, onderzoek in laten stellen via verzender, rara pakje weg, nu heeft verzender claim ingediend, komt dat al dan via gewicht betaald, horloge……..schiet lekker op.
Geen horloge en geld dus weg, DHL reageert niet eens meer op mijn mail, echte topservice daar.
Maken we dus eens maar nooit weer gebruik van, woordeloos zooitje, alles en iedereen is verantwoordelijk behalve zijzelf………..

Verzender heeft nu zelfs een aangetekende brief naar de ditecteur van DHL gestuurd en om opheldering gevraag, steld hij ons maar schadevrij van zijn ten onrechte verdiend bonus dit jaar……..

Als ik item ontvang of volledig fanancieel schade vrij gesteld word.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:11 geantwoord

Goedemiddag,

Onlangs hebben wij vernomen dat u via meerdere kanalen contact met ons zoekt betreffende het onderzoek voor de zending : 3sdfu00058505300.

Wanneer een onderzoek is afgerond en hier een conclusie is vastgesteld is het voor de ontvanger van het pakket niet mogelijk om hier bezwaar tegen in te dienen.

Uiteindelijk is het zo dat u als ontvanger klant bent van de afzender. De afzender van het pakket is klant van DHL. Wanneer u het gevoel heeft dat er niet aan de overeengekomen afspraken is voldaan tussen u en de afzender kunt u daar ten alle tijden een claim voor indienen bij de afzender.
De afzender kan namelijk, wanneer er voor zijn gevoel niet aan de overenkomen afspraken is voldaan ook een claim indienen.

Dit is echter het enige wat er mogelijk is.

Thijs

Alle klachten die gemeld zijn door Fireblade1