Klacht: Pakje weer bij ons terug in Canada

Canadian op 17 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 5 Juli een pakje naar Nederland verstuurd en nu 16 September is het weer terug in Canada. Ik zou graag van u willen horen waarom het pakje terug gestuurd is. Op het pakje is een sticker geplakt met daarop Postbus 7000 postcode 2510NC. Het pakje bevatte een baby dekentje.

Ik wil weten waarom dit pakje is terug gestuurd, terwijl het juiste adres er op stond?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 september 2021 om 10:52 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een retour ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De sticker is van ons internationaal sorteercentrum. Als u wilt weten waarom de zending retour is gezonden naar Canada dan adviseer ik u om dat door de post aldaar te laten uitzoeken. Deze blijven verantwoordelijk voor de zending. Mijn excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Canadian

Heeft op 17 september 2021 om 15:16 geantwoord

Op het pakketje stond alles wat er op moet staan, hoe kunnen ze hier bij Canada Post weten wat er in u sorteer centrum gebeurd met zo'n pakketje?

Alle klachten die gemeld zijn door Canadian