Klacht: pakje verloren? verzonden op 26-06-2015 – na 2 onderzoeken nog geen antwoord

op 07 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

het pakje is 26-6-2015 verzekerd op de post gedaan.
26-6-2015 heb ik de 1ste klacht ingediend
27-6-2015 heb ik alle gegevens ingevuld en verstuurd naar postnl
29-12-2015 heb ik weer een klacht ingediend,
postnl schreef een mail dat ik nogmaals 3 maanden moest wachten!
17-3-2016 heb ik weer navraag gedaan, maar ik krijg geen antwoord

als het probleem word opgelost, ik heb verzekerd verstuurd, dit koste mij 25 Euro , ik wil het pakje terug of een vergoeding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

1 jaar geleden - vandaag heb ik een email gekregen van de post, ze bekijken de klacht alleen vanaf de klacht van 17-4-2016 het wettelijk termijn is verlopen, ze houden geen rekening met de eerdere klachten, ze proberen gewoon de mensen af te wimpelen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Buisman, Uit uw bericht begrijp ik dat u op 26 juni 2015 een verzekerd pakket hebt verstuurd via PostNL. Hierover heeft u een klacht ingediend. Tot op heden heeft u geen antwoord ontvangen. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor deze gang van zaken. Dit is niet de normale procedure. Ik ontvang van u graag de trackingcode van de betreffende zending, en aanvullende informatie over uw klacht. Naar aanleiding hiervan kijk ik voor u na wat de status is van uw klacht en de verdere stappen die hierbij nodig zijn. Uw reactie zie ik graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

1 jaar geleden - beste, de gegevens zijn Barcodenummer .................CC046865428NL Verzenddatum .....................28-5-2015 Gewicht in gram................. 340 Afmeting in cm ...................140x220x120 Naam van de ontvanger............ haiyan li Adres.................................. haolou 1 danyua 102 Postcode.............................101102 Plaats ................................beijing Land....................................China m.v.g. Robert

Heeft op 07 april 2016 om 11:36 geantwoord

Geachte heer Buisman,

Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Ik heb het onderzoek er bij gezocht en ik moet u helaas mee delen dat uw verzoek niet in behandeling genomen kan worden. Op het moment dat wij het navraagformulier hebben ontvangen was de wettelijke termijn waarbinnen een onderzoek gestart kan worden ruim verstreken. Hiervoor bied ik u mijn oprechte excuses aan.

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

1 jaar geleden - hallo, sorry, maar u wimpelt mij gewoon weer af! het pakje is 26-5-2015 verzekerd op de post gedaan. ik heb 26-6-2015 heb ik de 1ste klacht ingediend, ik heb toen alle gegevens door gemaild, de post heeft 27-6-2015 !(één maand na het versturen van mijn pakket!) een mail naar mij gestuurd dat ze het zouden onderzoeken, doch ze hebben toen niets van zich laten horen, vind u dit normaal? ik zou graag willen dat u er werk van maakt, ik heb nog alle mail in mijn bezit, dus bewijzen dat ik nu al 11 maanden bezig ben voor een oplossing. gr Robert

Heeft op 13 april 2016 om 22:24 geantwoord

er is geen oplossing geboden voor mijn probleem, als men één maand na verzenden een klacht indiend , dus zou het ook niet als opgelost moeten staan, ik heb 1 maand na verzending van het pakje een klacht ingediend bij - https://www.postnl.nl/klantenservice - maar ze doen er niets mee, graag zou ik eens de mening willen krijgen van Gerrit Mastenbroek of Liesbeth Kaashoek

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

1 jaar geleden - beste lezers, na een jaar is mijn probleem opgelost, dankzij de site van klacht.nl en een beetje doorzettingsvermogen, als ik jullie een raad mag geven, GEEF NIET OP BIJ POSTNL! ze weten dat ze in fout zijn, maar proberen de mensen af te wimpelen. als u in u recht bent, zet het hier op deze site en blijf mail sturen naar postnl, desnoods naar de grote bazen...... succes met de site en bedankt.......................

Alle klachten die gemeld zijn door robert buisman