Klacht: Pakje uit het buitenland deel2

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gisteren al mijn klacht gemeld.
Helaas nog geen reactie ontvangen.

Ik heb er ook vandaag (14.09.) nog eens gebeld voor mijn pakje.

Eergisteren (12.09) had ik zelf bij postnl-inklaringsafdeling gebeld, waar mij een meneer vertelde , dat het pakje er is en dat ik het dit week nog mag verwachten.

Vanmorgen (14.09) heb ik er weer gebeld ( inklaringsafdeling), dit keer zei een meneer ( ik geloof de zelfde van eerder): het pakje is spoorloos. Het staat wel in het systeem maar ligt niet fysiek op de bestemde plek.

Er is onderzoek opgestart —- eergisteren 12.09!!.

Vol ongeloof heb ik postnl gebeld om het verhaal te bevestigen.

Dit keer zei een mevrouw — het is zoek tussen douane en postnl.
Douane heeft het niet door gegeven — zei zij.

Dat is toch niet normaal.
En zoiets is een nationaal- bedrijf

Als ik het pakje heb.
( en zelf dan niet meer- postnl)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2018 om 19:23 geantwoord

Geachte heer Konig,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket dat nog bij de douane ligt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak. Ik begrijp dat het inderdaad verwarrend op u over kan komen. U zegt al een onderzoek opgestart te hebben naar de desbetreffende zending. Deze heb ik even voor u opgezocht en heb gekeken wat de uitkomst van het onderzoek is. Echter zie ik dat het pakket nog bij de douane ligt voor onderzoek. Wij hebben jammer genoeg geen invloed op de termijn die voor dit onderzoek staat. Het enige wat er gedaan kan worden, is wachten tot de douane het pakket aan ons overdraagt zodat wij het kunnen bezorgen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 19:50 geantwoord

Again / alweer / nochmal:::
Ik wacht al bijna 2 maanden ( 20.07 - in Nederland ), ik heb bijna 25 keer met jullie gebeld.....
2-3 onderzoeken opgestart.....

Ik wil graag het : \"Invoerangifte goederen\" van mijn pakje zien.
Volgens douane is dit een bewijs dat dit pakje ook echt bij de douane ligt.
Zonder dit is er ook geen pakje bij de douane.

Nu jullie weer :\" ....excuses / ongemak / sneu /vervelend/ voldoende informeert / niet wij altijd andere / wacht maar....!!!

?

Alle klachten die gemeld zijn door alexander konig