Klacht: Pakje (telefoon) al 3 dagen te laat, afspraken niet nagekomen

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wacht op bezorging pakje, komt telkens niet tijdens beloofd tijdvak.
Dinsdag 28 nov pakketje is opgegeven voor bezorging in tijdvak 1800-2100
Dinsdag 28 nov via track and trace blijkt dat het tijdvak is aangepast naar -21:40
Dinsdag 28 nov Blijven wachten tot 21:40 maar niet op komen dagen.
Woe 29 nov pakketje staat online ingepland voor 18:00-22:00
Woe 29 nov ’s middag komt de bezorger onverwacht met een ander pakketje. De telefoon heeft hij niet. Vanavond dus gewoon? De bezorger meldt dat hij alleen al voor onze wijk 200 pakketjes op de vestiging achter heeft moeten laten en dat het ook ’s avonds niet zal lukken, het wordt de volgende dag, donderdag 30 nov
Don 30 nov (rond het middaguur weg geweest, sorry) vind ik briefje niet-thuis met code in de bus. Online wil ik een bezorgafspraak maken, maar kan ik echter niets aanpassen, daar staat (nog steeds) bezorging 30 nov 1800-2200
Don 30 nov 16:00 Klantenservice gebeld. Ook zij kunnen niets doen. Beweren dat niet-thuis briefje toch echt van woensdag 29 nov is en niet van de 30e. Bezweren dat het pakketje nu in de avondronde van 30 nov meegaat.
Don 30 nov avondronde: de bezorger is niet geweest
Vrij 1 dec: online staat er nu dat het pakketje 1 dec in de avondronde 1800-2200 bezorgd gaat worden.
Dit kan zo echt niet langer. Hier moet individueel een oplossing voor worden gezocht

Wanneer ik mijn pakje (nu al 3 dagen later) daadwerkelijk bezorgd krijg in een tijdvak van mijn keuze of ergens op kan halen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2017 om 16:05 geantwoord

Geachte mevrouw Hutting,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren. November en december zijn hele drukke maanden wat betreft de pakketbezorging. Gelukkig zie ik dat het pakket op 1 december bij u is afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door Dekwaadsteniet