Klacht: Pakje past niet in de brievenbus

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor het melden van deze serieuze klacht. Het is absoluut niet toegestaan om een pakket op deze manier af te leveren. Om die reden heb ik hier gelijk een serieuze klacht van doorgezet naar het sorteercentrum dat verantwoordelijk is voor dit pakket. Is de inhoud van dit pakket nog in orde gebleven? Graag verneem ik uw reactie. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 december 2017 om 14:04 geantwoord

ik had de klacht gemeld ze zouden dit bij de bezorger voor leggen tot op heden niets gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door Knipschaar