Klacht: Pakje ongezien weer retour naar de verkoper.

op 29 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op dinsdag is de bezorger aan de deur geweest. Wij hebben geen bericht gehad dat er een pakje zou komen. Wij waren niet thuis en vinden een briefje waarop staat dat het pakje de eerstvolgende werkdag op het servicepunt ligt. Op donderdag gaan we naar het servicepunt dat op de site van DHL genoemd staat. Hier hangt een handgeschreven kladje dat het servicepunt gesloten is ivm corona. Gebeld met de klantenservice van DHL. Bij hen is bekend dat het servicepunt gesloten is. Het pakketje is toen doorgestuurd naar een ander servicepunt. Dit servicepunt was overvol en daarom is ons pakketje meteen naar Duitsland gestuurd vanwaar het naar China wordt gestuurd. Dit is toch geen service? Een zichzelf respecterende verkoper maakt toch geen gebruik van zo’n slechte koerier?

Ik wil mijn pakje.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 mei 2020 om 11:59 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend balen inderdaad. Ik snap ook dat het vervelend is dat uw pakket door deze omstandigheden retour is gegaan, terwijl u hier natuurlijk niets aan kan doen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan helaas alleen niet veranderen hoe dit nu is gelopen en adviseer u contact op te nemen met de verzender van uw pakket voor de verdere afhandeling wat uw pakket betreft.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 29 mei 2020 om 12:35 geantwoord

Dit is geen oplossing! DHL is bij mij aan de deur geweest en stuurt vervolgens het pakket meteen terug naar China. En nu moet ik contact opnemen met de verzender? Dat slaat echt helemaal nergens op. DHL maakt een blunder en ik moet het ook nog gaan oplossen? DHL gaat er maar voor zorgen dat ik mijn pakje alsnog krijgt want daar heb ik DHL per slot van rekening voor betaalt.

Alle klachten die gemeld zijn door Tina-de-ontevredene