Klacht: Pakje niet ontvangen

op 25 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 april zou het pakje bezorgd worden tussen 18.00-21.00.was de hele dag thuis.er stond ,dat ik niet thuis was.er lag feen briefje in de bus.zou nu 25 spril komen tussen 18.00-21.00.weer thuis gebleven.stond er dat het pakje om 19.28 was bezorgd.niet dus,niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als het pakje bij mij in huis is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rommeldam

3 maanden geleden - Het is niet meer nodig,het is net gebracht.sorry !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 april 2017 om 21:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht en het doorgeven dat het inmiddels is opgelost, dat is goed om te horen. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u die natuurlijk altijd aan ons stellen per e-mail op webcare_parcel@dhl.com.

Ik wil u voor nu een fijne avond toewensen.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rommeldam