Klacht: pakje niet ontvangen

petragoeree op 16 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 12 februari zou er een pakje bezorgd zijn. Wij waren op dat moment niet thuis. Het zou tussen 10.00 uur en 15.00 uur bezorgd worden en later van 14.20- 16.20 uur , uiteindelijk werd het (volgens de site) 16.52 uur
Buren hebben het ook niet en wij ook niet. Heel Katwijk weet het ook inmiddels, maar geen reactie. Het pakje is er nog steeds niet. Gisteren kwam ik een aantal bezorgers tegen (toen ik aan het werk was), maar helaas geen pakje voor ons. DHL geeft aan dat het opgelost is, maar dat is niet zo.
Waar is pakje JVGL06145122532612351426 DHL zou moeten weten wie de bezorger was en dat die bezorger het netjes bij ons komt brengen of anders bij een ophaalpunt brengt.

Ik ben tevreden als ik het pakje in bezit heb en dat er niets kapot is en het zou ook fijn zijn dat we nog wat extra's krijgen voor deze ellende voor het bellen, emailen (dat niet lukt) appen en zo.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht petragoeree

1 jaar geleden - De chauffeur zou een briefje bij ons in de brievenbus doen, dit is niet gedaan. Het pakje blijkt bij andere buren te zijn, die andere dingen aan hun hoofd hadden. Tip:LAAT EEN BRIEFJE ACHTER, SCHEELT ZOEKWERK opgelost

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 februari 2021 om 14:57 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen pakket te hebben ontvangen. We kunnen dan het beste een onderzoek opstarten om na te gaan waar uw pakket is. Wilt u uw naam, telefoon en e-mail adres doorgeven? Dan start ik het onderzoek voor u op.

Mijn excuses voor het ongemak.

Ashna

DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door petragoeree