Klacht: pakje niet ontvangen

petragoeree op 13 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de site hebben we het pakje ontvangen, maar dat is niet zo. Wij waren op dat moment niet thuis. De bezorgtijden werden constant veranderd. Bij de buren is het niet. Volgens een buurvrouw is de bezorger niet bij ons aan de deur geweest, wel op nr 14 en niet op nr 10. Buren van nr 14 heeft niet ons pakje ontvangen , wel hun pakje van hetzelfde bedrijf. Contact gehad met DHL. het zou kunnen dat het dezelfde dag bezorgd zou worden. Dit is niet zo. Waar is het pakje? Contact gehad met een ophaalpunt, maar die heeft het ook niet. Het kan ook een ander afhaalpunt zijn. Weer contact gehad met DHL en zullen het uitzoeken, omdat het zo druk is, kan het langer duren.

Als het pakje ontvangen is en dat er niets kapot is wat in het pakje zit.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 februari 2021 om 12:00 geantwoord

Goedemorgen,

vreemd dat u deze zending niet ontvangen heeft. Is het pakket nog steeds niet terecht, wacht u vandaag dan nog even af. Mogelijk heeft de bezorger het pakket dan toch weer meegenomen naar de CityHub. Krijgt u het pakket vandaag niet alsnog geleverd meld het dan bij ons. Dan laten we een onderzoek starten. Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht petragoeree

1 jaar geleden - Het is helaas nog niet opgelost, wat nu?

Reactie van de melder van de klacht petragoeree

1 jaar geleden - Waar is pakje JVGL06145122532612351426 gebleven. WIJ WILLEN HET GRAAG ONTVANGEN. Volgens de buurvrouw is de chauffeur wel op nr. 14 geweest en is daarna weggereden. De buren op nr. 14 hebben wel het pakje ontvangen van hetzelfde bedrijf dat wij ook zouden ontvangen. Op nr. 14 heeft allen hun pakje gekregen. Wij willen graag het pakje, desnoods op een ophaalpunt ophalen. Hoe kan een chauffeur een pakje bezorgen , als je niet thuis bent, (15 minuten later) en ook niet aan de deur is geweest volgend de buurvrouw. Dat is erg knap.

petragoeree

Heeft op 15 februari 2021 om 16:55 geantwoord

Nog steeds niet ontvangen het pakketje.

Reactie van de melder van de klacht petragoeree

1 jaar geleden - Het pakje is boven water, het blijkt bij andere buren te zijn. Deze buren waren net niet thuis toen ik aanbelde. De chauffeur zou bij ons een briefje in de bus doen. Dit heeft hij/zij niet gedaan. Die buren hadden andere dingen aan hun hoofd. Tip: LAAT EEN BRIEFJE ACHTER

Alle klachten die gemeld zijn door petragoeree