Klacht: Pakje niet geleverd

op 21 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgends bpost moest ik dhl contacterren. Dit heb ik gedaan, maar er is niks opgelost. Ze zeiden dat het huisnummer niet klopt terwijl dit niet waar is. Er zijn meerdere pakjes geleverd op dit adres met dit huisnummer. Ze proberen hun fout te verschuiven en nemen geen verantwoordelijkheid

Gewenste Oplossing:

Het liefst wil ik dat het pakje geleverd wordt. Een terugbetaling zou ook goed zijn maar heb liever dat het pakje zsm geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Op basis van de adresgegevens die u bij uw klacht vermeldt, wordt mij niet duidelijk om welke zending het gaat. Heeft u voor mij het zendings- of track en trace-nummer? Aan de hand daarvan kan ik uw klacht in behandeling nemen.Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.Met vriendelijke groet,Harald Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Jan4568

7 maanden geleden - JVGL06047542178353275227

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 april 2020 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw snelle reactie.

Zoals u op bpost.be kunt zien, hebben wij dit pakket al op 4 april overgedragen aan Bpost voor de bezorging binnen België. Het is niet duidelijk waarom zij dit pakket nog altijd niet hebben kunnen bezorgen. Ik kan u daarover vanaf mijn positie ook geen duidelijkheid geven.

Ik adviseer u contact op te nemen met de verzender van het pakket. De verzender kan namelijk via onze business support een onderzoek laten opstarten. Wij zoeken dan op basis van de zendingsinformatie die de verzender ons verstrekt samen met Bpost uit waarom dit pakket nog altijd niet bij u is aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jan4568