Klacht: pakje niet geleverd

op 21 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 3 juli 2017 een bestelling gedaan MET order nummer #19327084. Intussen zijn 4 weken voorbije eindelijk heb ik het track & trace nummer: RA000847839
Ik zie dat het pakket in Amsterdam is aangekomen maar dat het niet leverbaar blijkt. Na bekijken ordergegevens blijkt mijn huisnummer niet vermeld op de verzendgegevens.
Dit moet zijn Sillebeekstraat 18, 6301 ek
Kunnen jullie mijn pakket alsnog leveren?

Als ik mijn pakket ontvangen heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte Mevrouw Arkenbout, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een pakketje heeft besteld, maar dat u deze nog steeds niet binnen heeft. Graag geef ik u een toelichting. De codes die u aangeeft worden niet ondersteunt door ons systeem, hierop kan ik dus niks vinden. Aan de hand van uw adresgegevens heb ik wel gezocht, helaas kan ik geen pakketten vinden richting uw adres. Als het een klein pakketje is, kan het goed zijn dat deze doorgaan als briefpost. Anders kunt u het beste even contact opnemen met de afzender, als het goed is heeft deze een code voor u die lijkt op AB12345678CD, dan kijk ik graag nog even met uw mee. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Caroline arkenbout

1 maand geleden - Goedemorgen, de code die ik had gekregen was tracking code RA000847839CY

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:31 geantwoord

Geachte mevrouw Arkenbout,

Hartelijk dank voor uw bericht en het meesturen van de code. Door middel van deze code heb ik gezien dat het pakket op 1 augustus in Nederland is aangekomen en spijtig genoeg op 3 augustus retour is gezonden naar de afzender omdat het adres niet correct was. Ik kan dit niet meer tegenhouden of terugdraaien. Voor een oplossing en eventueel opnieuw verzending van het pakket adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van uw zending.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline arkenbout