Klacht: Pakje niet bij postnl locatie

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 3/7 heeft men geprobeerd een pakje bij mij af te leveren maar ik was niet thuis. Er lag een berichtje ‘wij hebben een pakket voor u’. Mijn pakket zou 4/7 na 15.00 bij de postlocatie liggen. Ik ben 2 keer geweest vanmiddag maar mijn pakket was er niet. De mensen aldaar vertelden dat dit heel vaak gebeurt.

Niet ik ben heel ontevreden want het pakket had ik al afgelopen zaterdag in huis moeten hebben!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 16:09 geantwoord

Geachte heer Lenards,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet op de afhaallocatie aanwezig was op het moment van uw bezoek. Mijn excuses hiervoor.

Een enkele keer kan een chauffeur vertraging oplopen op zijn rit. Zonder track&trace code kan ik helaas de status van uw zending niet controleren. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet heeft ontvangen dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Jack63