Klacht: pakje niet bezorgt

op 04 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

maandag zou me pakket bezorgt worden kreeg ik melding zending in je brievenbus ik naar me brievenbus legt er niks in ik vandaag post nl aangehouden gevraagt wie er hier reed maandag het was zijn leiding gevende hij gebelt naar hem zegt hij heb het afgelevert bij me buurvrouw ik aangebelt buurvrouw heeft hem niet en wij pakken hier altijd pakketjes aan van iemand anders dat doe je voor je buren maar het gekke er van is ik was de hele dag thuis er is niet aangebelt niks geen kaartje in me bus niet op de app nada nopes en zegt post nl leuk moet je bij de afzender zijn hun hebben mij pakketje kwijt geraakt

Gewenste Oplossing:

niet!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Zilver, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat het vaak voorkomt dat uw pakket niet in de brievenbus zat zoals aangegeven werd op de track&trace pagina. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag reageer ik op uw bericht. Ik zou graag de status voor u willen controleren om wellicht te kunnen achterhalen wat er aan de hand is. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Zilver, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zilver,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jennifer zilver