Klacht: Pakje niet bezorgd

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakje zou tussen 11.00 en 15.00 op 4 juli worden bezorgd. Pakketje kreeg status bezorgd, vervolgens status niet thuis. Er was de hele dag iemand thuis en het is dus niet bezorgd. Vandaag zou het opnieuw bezorgd worden. Niets. Nu moet ik contact opnemen met de verzender om een onderzoek te laten starten. Kennen jullie je bezorgers niet dhl? En ik zie tot mijn schrik dat het regent van de klachten over dhl.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakje bezorgd wordt en dhl mij niet van het kastje naar de muur stuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anja,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren hierdoor. De afleverscan is foutief gemaakt en hierdoor was er vertraging in het aanbieden van uw pakket. Ik zie dat de zending vandaag alsnog in levering is gegaan en zojuist bij u is bezorgd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AnjaSchrik