Klacht: pakje niet aangekomen

op 11 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een pakje bij dhlparcel.nl ingeleverd maar het pakje is nooit aangekomen bij wehkamp.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als mijn pakket word opgespoord en bij wehkamp word bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedendag meneer van der Zande, Bedankt voor het melden van uw serieuze klacht. Het is uiteraard van belang dat deze zending zo snel mogelijk afgeleverd wordt bij de Wehkamp. Om deze reden kijk ik graag het een en ander voor u na. Heeft u wellicht een track&trace nummer voor mij? Dit is de beste manier op z.s.m. te achterhalen waar dit pakket nu is. Graag verneem ik uw reactie. Vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht john2017

1 maand geleden - Mijn track & trace nummer is : 3SDSP000303399. Hopelijk heeft U hier voldoende aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending betreft een retourzending. Bij een retourzending is de laatste scan die uw pakket krijgt altijd in het sorteercentrum. Uw zending wordt in het sorteercentrum overgedragen aan de oorspronkelijke verzender. Op het moment dat de afzender het pakket niet heeft ontvangen kunnen zij hiervoor contact op te nemen met DHL. DHL zal dit dan samen met de afzender nader onderzoeken. Graag wil ik u daarom adviseren contact op te nemen met de afzender van het pakket. Indien zij het niet hebben ontvangen kunnen zij DHL benaderen voor een onderzoek.
Voor u belangrijk om het afgiftebewijs te bewaren. Dit is voor u het bewijs dat u de zending tijdig heeft geretourneerd.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Met vriendelijke grote,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door john2017