Klacht: Pakje mist

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moest een pakje ontvangen dat aan elkaar is geplakt wat ik heb begrepen van de persoon die het opstuurde ia dat hij van 2 pakjes 1 heeft gemaakt door om aan elkaar te plakken op de trackent.. code staat 8,5 kilo en heb het gemeten dat zou moeten kloppen bij 2 pakjes maar ik krijg er 1 tje binnen die niet eens 4 kilo weegt waarbij de helft van de spullen dat is besteld ook ontbreekt wat ontbreekt is 1 koplamp en 1 achterlicht van een golf 4 vermoedelijk staat er ook niks op het doos omdat ze bij een waren geplakt en het nu niet meer bij eens is dat ene hebt ik ontvangen staat geleverd maar de andere helft niet. Hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest

Info waar bij het bezorgt zou moeten woorden

Alma tademastraat 45

1062VK Amsterdam

0640851221

Barcode: 3SKABA471182546

Graag zou ik ook de chaufeur willen spreken die daar rijd!!!

Mvg

Akin kilicoglu

0640851221

Ben tevreden wanneer mijn spullen kompleet zijn

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 17:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kilicoglu,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat u uw zending niet compleet heeft ontvangen en kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

In uw bericht geeft u aan dat uw zending uit twee pakjes bestond die aan elkaar waren geplakt. Ik begrijp dat u slechts één van beide delen heeft ontvangen. Tot mijn spijt is uw pakket als standaard zending verzonden en dit betekent dat deze niet verzekerd is tegen schade of vermissing. We raden ten sterkste af om twee dozen aan elkaar te bevestigen en deze als één pakket te versturen. Zending worden namelijk grotendeels door machines verwerkt en deze manier van verzending kan hierbij problemen opleveren. Alles over het versturen en verpakken van pakketten kunt u vinden op onze website https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/hoe-verstuur-ik-een-pakket/pakket-adresseren-en-verpakken/

Voor een oplossing en eventueel een vergoeding of nieuwe zending adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel als opdrachtgever voor verzending hiervan een melding bij ons maken en deze situatie samen met u oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Akin kilicoglu