Klacht: Pakje kwijt na bijna 9 maanden nog niet opgelost

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht
Na een korte vakantie in Duitsland een armband laten liggen in het hotel waar we verbleven, nadat deze was gevonden hebben ze deze opgestuurd via Deutsche Post (DHL), echter is het pakketje nooit aangekomen.

Inmiddels via diverse kanalen gepoogt de schade vergoed te krijgen:
– Deutsche post (Duitsland) ong. 50 mails en bellen
– DHL Nederland
– Deutsche Post in Nederland
– klacht ingediend
– via het hotel geïnformeerd

Men geeft aan een betaling te hebben gedaan om ons schadeloos te stellen echter kan men daar schijnbaar niet zo goed over met een rekenmachine en hebben we naast een onjuist bedrag deze ook nooit ontvangen.
Van het kastje naar de muur gestuurd en niemand wil of kan het oplossen.

Gewenste Oplossing
Vergoeding inhoud pakket
vergoeding kosten versturen van het pakket
vergoeding gemaakte telefoonkosten
vergoeding geïnvesteerde tijd

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 15:25 geantwoord

Beste Mark,

Wat verschrikkelijk balen dat je hier al zo lang mee loopt. Uit je verhaal begrijp ik dat er hiervoor vanuit de afzender al een onderzoek is gestart bij Deutsche Post. Het lastige hiervan is dat we daar in Nederland daar geen zicht in hebben. De afzender (het hotel welke jouw armband opgestuurd heeft) kan een claim indienen en die zullen dus ook geld teruggestort krijgen. De enige die dit dus voor u op kan lossen is de afzender.
Overigens is DHL niet aansprakelijk voor de extra kosten die hier uit voort zijn gekomen. Helaas moet ik je dus teleurstellen en door verwijzen naar de afzender.

Tom
DHL Parcel Webcare