Klacht: Pakje komt niet aan

op 11 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, ik heb deze week iets verzonden met code 3SKABA696704960
de ontvanger vraagt waar dit blijft , ik zie dat het blijft hangen op fout adres : herstelprocedure.
Echter klopt het adres wel maar betreft het een nieuwbouw huis.
Hoe verloopt dit nu verder ? Het label is gedrukt in het kantoor dus hebben ze mijn adres niet als afzender genoteerd.

Gewenste Oplossing:

Als pakket naar het vermelde adres gaat !

3SKABA696704960
Bezorgadres :
Buitenwaarden 8
8277 AZ GRAFHORST

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 februari 2018 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Beule,

Ik begrijp uit uw bericht dat uw verzonden brievenbuspakje tot op heden nog niet is aangekomen. Ik zie inderdaad dat er een Herstelprocedure i.v.m. onjuiste adressering staat in T&T. Dit betekent dat er enige vertraging in de distributie is ontstaan. Ik vermoed dat dit heeft te maken met het feit dat het een nieuwbouw wijk betreft. Ik raad u aan af te wachten en T&T in de gaten te houden. Mocht het pakketje woensdag niet zijn bezorgd raad ik u aan nogmaals contact op te nemen. In dit geval starten we een onderzoek voor u. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Egeltjes