Klacht: Pakje komt maar niet aan.

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17/07/17 hebben we een pakje besteld. Zou geleverd worden tussen de 3 en de 5 werkdagen. De winkel waar we het besteld hebben was zeer snel maar de koerier is een ander paar mouwen. Ondertussen is het 31/07 en nog steeds niets ontvangen. Track en trace werkt ook voor geen meter. Blijft ondertussen op verwachtte leverdatum 27/07 staan. Van de mail met de vraag aan Dhl of er iets misgelopen is horen we ook niets. Het blijft zeer stil.
Hier betalen we dan überhaupt nog voor, een regelrechte schande.

Gewenste Oplossing:

Als het eindelijk aankomt, liefs voor de het einde van de vakantie.
Binnenkort is mijn kind weer een jaar ouder, kan het ook bewaren voor zijn volgende verjaardag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat uw zending 26 juli is aangekomen bij het depot van Bpost. Zij zouden de aflevering afhandelen, echter hebben zij het pakket als geweigert gemeldt en zal deze nu retour worden gezonden naar de verzender. Hiervoor onze excuses. Wat er is gebeurt durf ik niet te zeggen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 04 augustus 2017 om 22:01 geantwoord

Dit is voor mij geen oplossing, het pakket is in retour gegaan, dus terug naar de winkel.
Is dit de oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy19800