Klacht: Pakje komt maar niet aan

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakje besteld op27 april is wel in België geweest en is retour gestuurd zonder dat ik het ooit heb gezien of een berichtje zou gekregen hebben waar het eventueel zou kunnen liggen. Naar DHL gebeld die hadden gezegd dat ik niet op dat adres zou wonen . Terug naar het bedrijf vanwaar het pakje kwam of ze het terug wilden opsturen zo gezegd zo gedaan sinds 4 mei zit ik terug te wachten en track en trace volgen maar steeds komt er op dat er geen zending is met dat nummer. Terug naar DHL gebeld en daar vinden ze het ook niet ,naar het bedrijf dan maar terug gebeld en die zeiden dat dat het toch retour zou gestuurd zijn . En ze zeiden me daar ook dat het waarschijnlijk door DHL nog niet ingescand zou zijn ondanks het normaal al de dag nadien bij mij eigenlijk al had moeten aankomen .

Als ik het eindelijk eens zou aankrijgen want was een dringend pakje.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,U geeft aan dat uw pakket retour gestuurd zou zijn en u uw zending inmiddels niet meer kan volgen via track en trace.Ik vermoed dat er een typefoutje of iets dergelijks in het nummer zit. Meestal beginnen deze nummers met JVGL0, dus graag ontvangen wij nog het juiste zendingsnummer. Op dit moment heb ik dat namelijk nog niet weten te achterhalen. Daarmee kunnen we de situatie van het pakket verder nakijken.Met vriendelijke groet,Marlijn Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Leonatje

4 maanden geleden - Idd het is JVGLO60004679797554370. Ik was de L idd vergeten

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,Nummer JVGL060004679797554370 levert ook geen resultaten op. Wil u het nummer nog eens controleren alstublieft? Mogelijk kunt u het kopiëren en plakken, om typefouten te voorkomen?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Harald Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Leonatje

4 maanden geleden - https:dhlparcel.nlnlconsumentvolg-je-pakket?tcJVGL060004679797554370lcnl-NL

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 11:52 geantwoord

Goedemorgen,

Na meerdere pogingen blijft het zo dat wij geen pakket hebben kunnen vinden met zendingsnummer JVGL060004679797554370. Dit nummer lijkt niet te bestaan. Daardoor kunnen we hier niet zoveel voor u betekenen.
Ik hoop dat u dit pakket inmiddels retour heeft ontvangen. Zo niet, dan adviseer ik u om even met ons contact op te nemen, via de telefoon of Live Chat. De contactinformatie kunt u hier vinden: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport
Hopelijk kan er via die weg wel achterhaalt worden wat er aan de hand is, simpelweg omdat de communicatie dan directer is.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Leonatje