Klacht: pakje is afgegeven op nr 64, maar heeft het niet kregen op kaartje staat 64

op 17 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van Spengen, Uit uw bericht begrijp ik dat u het pakket niet ontvangen heeft. Wanneer een bezorger een pakket bij buren aflevert, hoort dit natuurlijk correct vermeld te worden. Heeft u voor mij de 3S-code van het desbetreffende pakket? Graag maak ik melding van het onjuist invullen van de kennisgeving. Bij deze melding kan ik eventueel ook informeren of de bezorger nog weet waar het pakket is afgeleverd. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop van u te horen met de barcode. Dan kan dit besproken worden met de bezorger in kwestie. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van Spengen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht dena90

9 maanden geleden - het pakje is op verkeerde aders gebracht , maar heb ik al binnen, op het kaartje stond , af gegeven nr 64, was bij nr 68 af gegeven, sorry ik had het kaartje al weg gegooid.! b. v. d. a v .spengen.!

Reactie van de melder van de klacht dena90

9 maanden geleden - pakje heb ik al verkeerde huis nr op het kaartje nr 64 stond er op is na 68 gebracht, kaartje had ik weg gegooid . pakje heb ik .!b.v.d. a v.spengen.!

Heeft op 17 februari 2018 om 09:59 geantwoord

Geachte mevrouw van Spengen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik ben blij dat het pakket inmiddels terecht is. Mijn excuses dat dit huisnummer niet correct op het briefje vermeld stond. Zonder barcode kan ik hier helaas geen melding van maken. Ik hoop dat de bezorging verder weer correct zal verlopen. Mocht dit niet het geval zijn bewaar dan even de barcode en meldt dit weer bij ons.

Alle klachten die gemeld zijn door dena90