Klacht: Pakje gestolen door PostNL

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3SAURR6863582

Best Post.nl

Met deze wens ik een klacht in te dienen tegen uw dienst/chauffeur.

Wij hadden een cadeau gekocht voor onze dochter omdat deze vrijdag ll afstudeerde. Alles was perfect gepland. Levering cadeau voorzien ten laatste maandags 26/6 door uw diensten. Perfect daar zij voor lange tijd na haar school op verlof vertrekt.

Ze kreeg van haar ouders een handtas van het merk Louis Vuitton ter waarde van 700€

We hadden echter geen rekening gehouden met het feit dat uw chauffeur het pakje zou weigeren af te leveren er terug zou sturen naar de afzender. Met reden adres fout.

Nochtans stond hij voor de deur maar had het geduld niet om het correcte pakje uit de hoop te halen. Hij vond dr dan maar niet beter op blijkbaar om het pakje terug te sturen naar de afzender. (Wij hebben de actie van uw chauffeur volledig op video)

Dan maar proberen contact op nemen met PostNL.

WoW. 4 keer 40 minuten in wacht. 2 x de lijn afgehaakt door PostNL . Op twitter antwoord u binnen de 4 uur. Na enkele dagen nog steeds zonder antwoord.
Mail 3 dagen later antwoord dat het nu telaat is.
Chatten 36 minuten gewacht om te horen dat Belgen niet geholpen worden via de chat.

Enz…..

Dan maar naar de hoofdzetel van PostNL in Mechelen gereden. Zeer vriendelijk ontvangen. Maar daar blijft het tot hiertoe bij.

U begrijpt dat wij alles laar dan echt alles gedaan hebben om u te helpen de smerige fout van u chauffeur recht te zetten. Het is ons dan ook duidelijk dat u niet wil helpen.

Maar waar is ons cadeau voor onze dochter ? Het is een duur cadeau. Paypal wil geld niet terug geven want bewijs van uitlevering is aanwezig.

MasterCard heeft contract met Paypal en betaald alles uit. Bank geeft ook geld van MasterCard aan MasterCard.

Verkoper heeft schrik gekregen en wil zich niet moeien. Hij heeft geen fout gemaakt en gelijk gekregen can Paypal.

Hoe gaat u dit oplossen aub.

Als ik pakje krijg of de schade terug betaald krijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2017 om 14:12 geantwoord

Geachte heer Daponte,

Dank u wel voor uw bericht. Hierin geeft u aan enige tijd terug een pakket voor uw dochter te verwachten, maar dat deze nog steeds niet is geleverd. Ik kan mij voorstellen dat u hier goed van baalt. Zeker omdat het zo'n waardevol pakket voor u en uw dochter is. Mijn excuses hier dan ook voor!

Ik had u hiermee graag verder geholpen, maar op dit moment neemt u inderdaad contact op met de Nederlandse tak van PostNL. Ik wil u aanraden om contact op te nemen met PostNL België, omdat zij over de bezorging in België gaan. U kunt mijn Belgische collega's bereiken via postnl.be/contact.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 05 juli 2017 om 14:39 geantwoord

Pakje indik bezit PostNL nederland

PostNL belgie antwoord niets net zoals nederland met uitzondering van dit bericht. Dus post.nl. Graag verabtwoordelijkheid opnemen aub.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy DAPONTE